Psie przedszkole

Gdy widzimy dorosłe psy ciągnące na smyczy, niewracające na zawołanie, biegnące do obcych ludzi czy rzucające się na inne psy  i totalnie ignorujące właściciela, to niemal z pewnością możemy powiedzieć, że zaniedbano ich wychowanie w wieku szczenięcym. Większości tych problemów udałoby się uniknąć dzięki wiedzy i umiejętnościom przekazywanym właścicielom w naszym psim przedszkolu i odpowiedniemu wdrażaniu   tego w życiu codziennym. Prawidłowe wychowanie szczeniaczka jest kluczowe i rzutuje na całe jego życie i  dobry kontakt z właścicielem. Dlatego przywiązujemy do „psiego przedszkola”  wielką  wagę, starając się  edukować  i człowieka, i psa.

Czym jest psie przedszkole? Jest miejscem, gdzie młody piesek poprzez zabawę uczy się otaczającego je świata oraz właściwego stosunku do innych istot – ludzkich i zwierzęcych a także przyswaja umiejętności będące fundamentem pod wszelką dalszą edukację. Pies po kursie przedszkolnym łatwiej będzie przyswajał komendy potrzebne w „dorosłym” życiu.

Psie przedszkole to również miejsce gdzie edukuje się właściciel. Dlatego wymagamy od kursantów zaangażowania i systematyczności. Na naszych kursach uczymy jak nawiązywać tę specyficzną więź z psem , więź na całe życie. Uczymy jak mądrze kochać psa, odpowiedzialną miłością, tak żeby psu z nami i nam z psem było dobrze.

Dla kogo?

Psy w wieku 12  tygodni – 6 miesięcy

Czego uczymy?

– odczytywania mowy ciała psa, właściwej interpretacji sygnałów

– tego co dla psa jest naturalne(popędy) i jak to wykorzystać

– właściwej zabawy przewodnika ze szczeniakiem

– właściwego nagradzania, motywowania psa(trzy motywacje)

-właściwego korygowania niechcianych zachowań

(czyli jak przekazać psu żeby czegoś nie robił)

– budowania więzi przewodnik-pies poprzez zabawę (prawidłową zabawę)

– umiejętnego i świadomego korzystania ze sprzętu szkoleniowego (czyli  właściwych i niewłaściwych zabawek oraz akcesoriów takich     jak obroże, szelki, smycze czy kagańce)

– spokojnego akceptowania przez szczenię innych ludzi i psów

– zapoznania psa z różnymi nawierzchniami, „dziwnymi” przedmiotami (np. rower, samochód) oraz przeszkodami (np. tunel, kładka)

-wykorzystania psiego nosa (nauka poszukiwania np. zabawki)

– odpowiedniej reakcji na imię i nawiązywania kontaktu z człowiekiem;  film

– praktycznych komend: chodzenia na luźnej smyczy, przywołania „do mnie”, siadania, warowania;  film 

film2 

Zajęcia odbywają się  w weekendy!